Szolgáltatások
A mai világban a szülők sok esetben aktívabban kell, hogy részt vegyenek a gyermekük fejlesztésében, később tanításában, az új ismeretek begyakoroltatásában, a helyes viselkedés elsajátításában és a szabályokhoz való alkalmazkodásban. Óvodás korú gyermekek szüleinek az otthoni fejlesztésben nyújtunk segítséget, könyveket, feladatokat ajánlunk. Alsó tagozatos gyermekek szülei sokszor fordulnak hozzánk, hogy elakadás esetén nem tudják, hogyan kell jól segíteni a tananyag megértését, elsajátítását. Ebben az esetben konkrét megoldásokat kínálunk pl. hogyan magyarázzuk el a szükséges lépéseket a helyes számolási készség kialakulásához, a szorzótábla beépüléséhez, az olvasási és helyesírási készség elsajátításának lépéseihez...
on-line (messenger, skype, telefon)
személyes formában
KapcsolatÓvodás korú gyermekek esetén iskolaérettség vizsgálatot illetve kognitív képesség vagy mozgásvizsgálatot végzünk. Javaslatot teszünk a fejlesztendő területekre, a fejlesztés módjára, intenzitására illetve további szakemberek esetleges bevonására. Iskolaérettség vizsgálat során a szülőnek segítséget nyújtunk a tankötelezettség megkezdésének időpontjával kapcsolatos kérdésekben. A vizsgálati eredményekről kérésre írásos véleményt készítünk
Vizsgálat előre egyeztetett időpontban
Személyes keretek között zajlik.
KapcsolatA kognitív képességek (észlelés, érzékelés, figyelem, emlékezet, képzelet, gondolkodás) megfelelő fejlettségi szintje nagyban befolyásolja az eredményes iskolai beválást. Csoportos óvodás és alsó tagozatos korú gyermekeknek tartott fejlesztő foglalkozásaink során ezen képességeken dolgozunk. Tanulásmódszertan óráink elsősorban felső tagozatos kortól ajánlottak. A tanulási stratégiák, technikák elsajátítása megkönnyíti a tananyag feldolgozását, felidézését, annak rendszerben való átlátását. A stratégiák elsajátítása 6-10 alkalom. Előre egyeztetett időpontban
Előre egyeztetett időpontban
Személyes vagy on-line keretek között
Egyéni és csoportos formában
KapcsolatA fejlesztés megkezdése előtt állapotfelmérés történik. Az alapozó mozgásfejlesztés célja az idegrendszer érésének segítése és a koordináció javítása. A korai mozgásfejlődés szakaszain újra végig vezeti a gyermeket, figyelme veszi az elakadás szintjét.
Tanulási nehézségek, logopédiai ellátás illetve viselkedési problémák kezelésének kiegészítő terápiája lehet.
Az önbizalmat erősítheti, az eltérő evési, alvási szokásokra pozitív hatást gyakorolhat.
Kiscsoportos foglalkozások, 2-4 fővel.
5-12 éves korig.
KapcsolatA beilleszkedési / társas kapcsolatok kialakításának nehézségével küzdő, 4-12 éves (óvodás, alsó tagozatos) gyermekek számára szervezett kiscsoportos foglalkozások. Az alábbi állapotok / tünetek kezelésére ajánljuk:
ADHD (hiperaktivitás-figyelemzavar)
autizmus spektrum
szociális szorongás
kortárskapcsolati, érzelemszabályozási problémá
szabálytartás és kudarctűrés nehézsége
A foglalkozásokon játékos feladatokon / helyzeteken keresztül a gyermekek gyakorolják az együttműködést, a közösségi szabályoknak megfelelő viselkedést, érzelmeik és mások érzelmeinek, szándékainak megértését.
Kapcsolat